English 3
زبان انگلیسی دوم و سوم دبیرستان
Hi...Welcome to my web
نگارش در تاريخ جمعه 1 مهر 1390برچسب:, توسط Elaheh.T

ســــلام

اومدم یه خبر بهتون بدم و بـــرم از اونجاییکه  وبلاگ من در سال تحصیلی 89-90خیـــــــــــــــــــــــلی

طرفدارداشت...من تصمیم گرفتم که:

توی سال تحصیلی 90-91 هم این وب رو ادامه بدم!میــــدونم خیلی خیــلی خوشحال شدین و از شادی

در پوست خود نمی گنجید !!!

راستی سال تحصیلی جدید رو به همتون تبریک میگم!(باور کنین من تبریک گفتـــم!مخصوصا به دوستای خودم)

.

.

خب    دیگه باید برم

بای بای!

 



نظرات شما عزیزان:

دختر عمو فاطمه
ساعت15:49---23 مهر 1390
سلام عزیزم من مال اطراف اصفهان یه شهر کوچیک به اسم مینادشتم که تقریبا چسبیده به فولادشهر من تو زبان مشکل دارم چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:سلام گلم..تو زبان مشکل داری؟؟ خب.. من چندتا راه حل بهت پیشنهاد میکنم: 1-مرتب به وب من سر بزن(یعنی هـــــــر روز!!) 2-اگه اول لغت ها رو با سینونیم حفظ کنی بعد بری سراغ گرامر و یه عالمه تمرین هم حل کنی حتما مشکلت تو زبان برطرف میشه، اگه هم مطالب سالهای قبل یادت رفته برو حتما بخون و پیش دبیرت یا هرکسی که خودت دوس داری رفع اشکال کن


دختر عمو فاطمه
ساعت15:49---23 مهر 1390
سلام عزیزم من مال اطراف اصفهان یه شهر کوچیک به اسم مینادشتم که تقریبا چسبیده به فولادشهر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: